Garantie, verzending en kosten

 Garantie

Conformiteit en Garantie (versie 05-01-2021)

  1. A+Ledlampie  staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat A+Ledlampie  er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  2. Een door A+Ledlampie , fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover A+Ledlampie  kan doen gelden.
  3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan A+Ledlampie  schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.
  4. De garantietermijn van A+Ledlampie  komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. A+Ledlampie  is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.
  5. De garantie geldt niet indien:
    • De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
    • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
    • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen. zie ook onze Algemene Voorwaarden

Verzending en verzendkosten

Nadat uw bestelling en betaling zijn verwerkt wordt uw bestelling klaargemaakt voor verzending via PostNL. Bestellingen voor 16:00 uur die betaald zijn met iDeal, PayPal, Klarna of BILLINK worden diezelfde dag nog verzonden. Bij vooruitbetaling via de bank wordt de bestelling verzonden zodra de betaling is bijgeschreven.
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan automatisch een verzendbevestiging via de email. Deze email bevat een link waarmee u de status van de zending online via de site van PostNL kunt volgen. Bij de status staat indien mogelijk ook een verwachte tijdsindicatie voor de aflevering van het pakket. Normaal gesproken wordt de zending de volgende dag afgeleverd maar soms heeft PostNL helaas meer tijd nodig om uw bestelling te bezorgen.

Bij ontvangst van uw zending zal de pakketchauffeur in de meeste gevallen uw handtekening voor ontvangst vragen. PostNL biedt zendingen aan van dinsdag tot en met zaterdag. Leveringen die op zaterdag niet geslaagd zijn worden op maandag opnieuw aangeboden. Mocht u niet thuis zijn dan zal de zending een dag later nog een keer worden aangeboden. Eventueel kan de chauffeur de zending bij de buren aanbieden, dit hangt af van de eventuele voorwaarden die bij de betreffende zending gelden. Als de chauffeur het pakket de tweede maal ook niet kan afleveren dan laat hij bericht achter en kunt u het pakket afhalen op het opgegeven PostNL Servicepunt.

Verzendkosten.

Voor Nederland worden bestellingen met een bestelwaarde boven de € 80,00 gratis verzonden. In de andere gevallen wordt € 6,75  in rekening gebracht. Indien er artikelen zijn die in een envelop kunnen worden verstuurd, deze worden altijd gratis verzonden. U vindt bij de betreffende artikelen een indicatie die dit aangeeft. Voor levering naar België of Duitsland geldt; verzendkosten €13,00 voor bestellingen tot € 150, -. Daarboven worden de bestellingen gratis verzonden. Voor andere verzend mogelijkheden en kosten kunt u via mail aanvragen. info@aledlampie.nl

Levering naar andere landen.

Bestellen via de webshop kan alleen voor inwoners van Nederland, België en Duitsland. Mocht u een bestelling vanuit of naar een ander land willen doen dan kan u dat via de email aanvragen. Wij kunnen uw bestelling wereldwijd laten bezorgen. Geeft u aan wat u graag wilt bestellen en wij zullen uw email vrijblijvend beantwoorden met de totale prijs voor de verzendkosten en onze betaalgegevens. info@aledlampie.nl

Zending niet in goede staat ontvangen?

Mocht een artikel bij aankomst beschadigd zijn dan dient u dit z.s.m. aan ons te melden en wel binnen 48 uur. Graag ontvangen wij dan enkele duidelijke foto’s van het verzendlabel, het artikel en de verpakking(materialen). Wij kunnen deze gebruiken om een claim in te dienen bij PostNL. Dan zullen wij direct een nieuwe zending klaarmaken en afsturen zodat u niet hoeft te wachten op de afhandeling hiervan. info@aledlampie.nl

Garantie en Retour
Verie 05-01-2021

Het kan gebeuren dat een LED-lamp niet aan je persoonlijke wensen voldoet of dat hij niet goed
werkt in jouw armatuur. Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het
product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Om het herroepingsrecht
uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (via e-mailadres info@aledlampie.nl)
op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruik
maken van ons herroepingsformulier.

Het product dient indien mogelijk ongebruikt en in originele verpakking met een ingevuld en
ondertekend retourformulier (pdf) geretourneerd te worden. Voor het retourneren van de producten
zijn de retourkosten voor uw rekening. Raad pleeg uw vervoerder voor de kosten van retour sturen.

Wij vergoeden alle betalingen, inclusief de verzendkosten die in rekening zijn gebracht (U dient
zelf de retour kosten te voldoen), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de
herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, wachten wij met terugbetalen
tot wij het product hebben ontvangen of tot je kunt aantonen dat je het product hebt teruggezonden,
naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat
je hebt gebruikt. De terugbetaling is kosteloos.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het
gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van
de goederen vast te stellen, Transportschade, verlies van pakket.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn volgens specificaties van de consument vervaardigde
producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele
keuze of beslissing van de consument of producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn
vermengd met andere zaken.

Wat te doen bij een defect?
Een vroegtijdig defect kan, net als met andere elektronica, ook met een LED-lamp gebeuren.
Om de kwaliteit van onze LED-lampen te garanderen wordt 24 maanden fabrieksgarantie verleend. (Met
uitzondering van de LED TL buizen, hierop wordt 36 maanden fabrieksgarantie maanden verleend).
Als een LED-lamp om wat voor reden dan ook (bij normaal gebruik) binnen deze 24 maanden (resp. 36
maanden) defect gaat, ruilen we hem om voor een nieuwe. De producten dienen zoveel mogelijk in
originele staat te verkeren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele verpakking met een
ingevuld en ondertekend retourformulier (pdf) te worden geretourneerd. We zullen je na ontvangst, en beoordeling, binnen 3 werkdagen een nieuw exemplaar toesturen! Mits op voorraad.